L'offre d'emploi n'est plus en ligne ... Rechercher d'autres offres d'emploi.

Office Manager | Benelux - Ashfield Commercial & Medical Services

Eindhoven

 

Voor één van onze klanten zoeken we een Office Manager Benelux:

Functie omschrijving

Word jij blij van een baan waarin je zelfstandig en in een klein team kunt werken, veel moet schakelen en je in brede zin ondersteunend bent? Dan ben jij wellicht de persoon die wij zoeken!

Voor onze Benelux kantoor zijn we op zoek naar een Office Manager die de General Manager gaat ondersteunen. Een rol waarin je in hoge mate zelfstandig werkt, een breed takenpakket hebt en het belangrijk is dat je accuraat werkt en kunt schakelen tussen diverse landen binnen de Benelux en hun regelgeving.

Tot jouw taken en verantwoordelijkheden vallen o.a. de volgende zaken:
* Eerste aanspreekpunt voor het kantoor;
* Het verwerken en bijhouden van zaken in de personeelsadministratie zoals verlof- en verzuimdagen, verwerken van de declaraties van de buitendienst, ondersteuning in leasewagenpark administratie, e.d.;
* Administratief verwerken van te betalen rekeningen, deze controleren en doorsturen naar hoofdkantoor in Frankrijk;
* Ondersteuning bij lopende projecten zoals het bijhouden van klantenbestand, organiseren van adviesraden, cyclus vergaderingen met de buitendienst;
* Bijhouden en verwerken van correspondentie zowel in het Nederlands als in het Engels (van het bijhouden van de mail tot het inschakelen van koeriers);
* Het maken van diversen verkooprapportages (in excel);
* Ondersteunen bij het bijhouden van bestellingen en voorraadbeheer van de goederen in de Benelux.

In deze functie neem je proactief werk uit handen, heb je korte lijnen met de buitendienst in Nederland en België, en ben je in staat zelfstandig en accuraat te werken!

Functie eisen

Het is een veelzijdige baan, waarin verantwoordelijkheidsgevoel en accuratesse van groot belang zijn. Je bent zelfstandig, proactief en communicatief vaardig in de omgang met collega's van andere nationaliteiten. Je werkt nauw samen met de General Manager.

Wat wordt er van je gevraagd?
* Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een ondersteunende secretariële functie als bij voorbeeld management assistent of als office manager;
* Je bent in het bezit van een bachelor diploma minimum.
* Je hebt een uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal (screening hierop is onderdeel van de procedure);
* Beheersing van de Franse taal is een pré;
* Je kunt goed overweg met Microsoft Office (Excel, Word en Powerpoint en Outlook);
* Je bent contactueel sterk, hebt een proactieve werkhouding, kan zelfstandig werken in een rustige omgeving en je hebt oog voor detail;
* Je bent 32 uur per week beschikbaar. Ma tm Do.

Als onderdeel van deze sollicitatieprocedure zal een assessment worden afgenomen.

Aanbod

Onze klant is een farmaceutisch bedrijf dat gevestigd is in de regio Eindhoven met als werkveld de Benelux. Je wordt goed ingewerkt en krijgt daarna een hoge mate van zelfstandigheid. In deze rol schakel je met je Nederlandse, Belgische en Franse collega's. Je rapporteert direct aan de General Manager. Het is een office-based positie, maar beperkt thuis werken is bespreekbaar.

Je kunt rekenen op de volgende arbeidsvoorwaarden:
* Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
* Een salaris tussen de 3.500 euro en 4.200 euro bruto per maand (op basis van een 40-urige werkweek);
* Een dertiende maand;
* Een bonusregeling;
* Een pensioenregeling;
* Reiskostenvergoeding.

Interesse? Stuur je cv naar jobs.benelux@ashfieldhealthcare.com en we contacteren je asap.