L'offre d'emploi n'est plus en ligne ... Rechercher d'autres offres d'emploi.

IT Support Specialist / Workplace - Anankei

Brussel

Wij zoeken in de eerste plaats naar kandidaten met het ‘Anankei DNA’. Dit zijn gemotiveerde kandidaten met een positieve ingesteldheid en ‘can do’ mentaliteit. Dream IT, Trust IT, Go for IT: dit is wie we zijn.

Dream IT: Hoog mikken: het zit in onze genen. Ambitie uitstralen. Elke dag dromen over wat de volgende dag kan brengen.
Trust it: Er loopt bij anankei een pak talent rond. Daarom vertrouwen wij er altijd op dat alles goed komt. Talentvolle collega's die elkaar vertrouwen dat is een garantie op succes.
Go for IT: Wij hebben het liever over uitdagingen dan over problemen. Wij zoeken en vinden oplossingen, ook als die niet voor de hand liggen. Wij gaan ervoor.

Wie dit DNA met ons deelt, past 100% bij ons.
Voor onze klant uit Brussel zijn we op zoek naar een gedreven en ervaren IT'er.

Hoe ziet jouw dag eruit als IT Support Specialist ?
Je zal het in het team werken van end user backbone dat verantwoordelijk is voor het design, implementatie en support van de "Workspace infrastructuur".
Het team zorgt voor het lanceren en onderhoud van apps die via Citrix worden aangeboden.
Verder is het team verantwoordelijk voor de second/third line support voor end-users en de onsite support teams over de departementen.

Jouw verantwoordelijkheden :

- Deployment van apps, debuggen en oplossen van Citrix gerelateerde problemen (virtuele en fysieke werkstations)
- Infrastructuur componenten monitoren en onderhouden
- Second en third line support voor interne collega's (incidenten, requests en probleem management)
- Patching van de apps
- Rapporteren over de vooruitgang van app deployment

Vereisten

Jouw achtergrond / Profiel :

- Ervaring van minstens vijf jaar in een Windows end user support omgeving
- Je hebt reeds gewerkt in een Citrix omgeving
- Je hebt goede IT Security Standaarden kennis
- Je hebt een diepgaande ervaring in SCCM
- Je hebt operationele kennis van APP-V, APPsense, PowerShell, MSI

Ook belangrijk

- Je bent end-user gericht
- Goede communicatie skills
- Je hebt een proactieve houding
- Teamsplayer

Talenkennis :

- Nederlands / Frans en Engels