L'offre d'emploi n'est plus en ligne ... Rechercher d'autres offres d'emploi.

Project Management Officer Workplace - Anankei

Brussels

Als Project Management Officer van het workplace team sta je de dienst- en afdelingsverantwoordelijken bij voor de aankomende projecten binnen je perimeter:

• Je doet de opvolging van lopende projecten op regelmatige tijdstippen om te garanderen dat de projecten correct verlopen en de opgelegde governance nageleefd wordt.
• Je verzorgt de communicatie naar projectteams, management team en stakeholders in het kader van projectbeheer.
• Je interageert en coacht, waar nodig, andere project- en programmamanagers met verschillende ervaringsprofielen.
• Je verzamelt de nodige info in verband met de opmaak en evaluatie van de budgetten. Je analyseert de uitkomst van de budgetoefening om de budgetcyclus te optimaliseren.
• Je bent in staat om een voorstel tot prioritering van de projecten te maken, rekening houdend met de beschikbare middelen (personeel en budget).
• Je bent verantwoordelijk voor de oplevering van de maandelijkse rapportering aangaande de evolutie van de diverse projecten en het globale projectportfolio binnen het team.
• Je zorgt ervoor dat stakeholders beschikken over actuele en correcte informatie met betrekking tot de projectopvolging.
• Je biedt administratieve ondersteuning inzake projectmanagement.


 

Vereisten

Je beschikt over:

• minimum 5 jaar ervaring in IT
• minimum 5 jaar ervaring in project-/portfoliobeheer
• minimum 3 jaar ervaring in budgetopvolging/-analyse

• Ervaring met Agile manier van werken;
• Taalvaardigheid en competenties in informatica
• Je kan de inhoudelijke beslissingen die genomen worden in het kader van de verschillende projecten onder de loep te nemen. Je wordt betrokken bij het analyseren van project-voorstellen, zoals Feature Analyses, je hebt ervaring heeft in het challengen van deze voorstellen.
• Certificatie in Prince2 is een pluspunt;

Talenkennis:

• Spreekt Nederlands, Engels en Frans op een professioneel niveau.

Informaticakennis:

• Ervaren gebruiker van MS Project, SharePoint en van de MS Office-tools (Word, Excel en PowerPoint).
• Kennis/ervaring hebben met virtualisatie (Citrix), Windows migraties , Office migraties en Office 365 is aangewezen.
• Je beschikt over ervaring in het aansturen van projecten met een externe IT leverancier.
• De complexiteit en afhankelijkheden tussen netwerken, hardware, software begrijpen of bereid zijn deze te vergaren. Je maakt op inhoudelijk vlak de link tussen de verschillende projecten.