L'offre d'emploi n'est plus en ligne ... Rechercher d'autres offres d'emploi.

Support Engineer - Anankei

Remote

Binnen Anankei te willen we ons team versterken met een Support Engineer.

Wij zoeken in de eerste plaats naar kandidaten met het ‘Anankei DNA’. Dit zijn gemotiveerde kandidaten met een positieve ingesteldheid en ‘can do’ mentaliteit. Dream IT, Trust IT, Go for IT: dit is wie we zijn. Wie dit DNA met ons deelt, past 100% bij ons.


Hierbij zal jouw takenpakket als Support Engineer hoofdzakelijk bestaan uit:

• Het klantgericht aannemen van calls/ mails van interne en/of externe users.

• Het analyseren van de gemelde vragen die je in eerste instantie zelf probeert op te lossen. Indien nodig escaleer je het probleem naar het juiste team.

• Het nauwgezet opvolgen van de incident en service requests.

• Het vastleggen van prioriteiten na inschatting van impact en dringendheid.

• Het bieden van een kwaliteitsservice: je bent het aanspreekpunt van onze klanten waarbij je klantentevredenheid hoog in het vaandel draagt.

• Het delen van kennis met je collega’s via documentatie (Sharing is caring).

• Het opvolgen van de administratie, het rapporteren en registreren van de supportacties.

• Occasionele verplaatsingen om onsite support te bieden aan onze klanten.

 

Vereisten

Als Support Engineer beschik je evenzeer over volgende kwaliteiten:

• Je bent een hard core problem solver met een passie voor IT!

• Je kan goed actief luisteren zodat je snel tot de kern van het probleem kan komen.

• Je weet je flexibel op te stellen en wij kunnen steeds op jou rekenen.

• Een degelijke IT-kennis gecombineerd met de nodige leergierigheid maakt dat je steeds op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen binnen het vakgebied. Blijven bijleren is voor jou een plezier, geen opgave.

• Je bent uitgesproken klantgericht en je hebt een goed inlevingsvermogen waardoor je in alle omstandigheden vriendelijk en opgewekt blijft, zelfs in stresssituaties. Tevreden klanten zijn jouw doel!

• Je kan je vlot uitdrukken, in volgende talen (Duits verplicht + minstens één van Nederlands, Frans of Engels) en dit zowel mondeling als schriftelijk.


Aanbod:

• Marktconforme verloning, aangevuld met extralegale voordelen

• Persoonlijke opvolging via onze HR-afdeling en onze Resource Managers want ruimte voor persoonlijke ontwikkeling is belangrijk voor ons.

• Uitdagende projecten met ruimte voor initiatief.

• Informele bedrijfscultuur en persoonlijke aanpak.

• Verschillende events doorheen het jaar (bbq, familiedag,…) voor al onze medewerkers.


#Topjob #Anankei #wecanhandleit #ITjob