ITSM Functional Expert - Anankei
Zaventem
Description:
Als ITSM Functional Expert is het jouw taak om binnen de organisatie "ITSM" op te zetten. Hieronder wordt verstaan om o.a.
• expertise op vlak van IT Service Management te delen
• te werken met een cross-functioneel team om IT-servicemanagement expertise te leveren met behulp van gevestigde kaders, zoals de Information Technology Infrastructure Library (ITIL) en in lijn met ServiceNow out-of-the-box implementatie
• de Process Owners inhoudelijk te ondersteunen bij de beschrijving en de implementatie van de ITSM processen
• de bijhorende training te organiseren in de organisatie, in samenwerking met de trainingafdeling , voor de toepassing ervan
• te helpen aan de vertaling van de business needs in functionele/technische vereisten voor implementatie in ServiceNow
• Overlegt met proceseigenaren en -gebruikers om gebieden van procesverbeteringen te identificeren
Vereisten
Requirements:
Een grondige kennis van en ervaring met ITIL, en meer specifiek ITSM processen is een must.
Een grondige kennis van en ervaring met Service Now is een must.
Een ervaring met implmentatie ITSM is eveneens een must.
Talenkennis: NL/FR + ENG