L'offre d'emploi n'est plus en ligne ... Rechercher d'autres offres d'emploi.

Account Manager Public Sector Limburg - Ricoh

Limburg

WORD EEN EXPERT IN DIGITALE TRANSFORMATIE DANKZIJ RICOH - JOIN THE RICOH DIGITAL SALES TEAM !

 

Ricoh is een wereldwijd technologiebedrijf gespecialiseerd in oplossingen voor digitale kantooromgevingen zoals documentmanagement, IT-en communicatiediensten, printing en outsourcingsdiensten.

Het bedrijf staat bekend om de kwaliteit van haar technologie, de uitzonderlijk hoge kwaliteit van haar klantenservice en de initiatieven op het gebied van duurzame ontwikkeling.

Vanuit de tagline "imagine. change" helpt Ricoh organisaties de manier waarop ze werken te veranderen / digitaliseren, en daarbij gebruik te maken van de collectieve verbeeldingskracht van hun medewerkers.

 

Functie

  • Het beheren en ontwikkelen van een strategisch portfolio in de sector van overheid en onderwijs.
  • Het ontwikkelen van sterke, zakelijke relaties met deze accounts.
  • Verkopen en promoten van onze diensten, oplossingen en producten. Ontdek ze hier: https://www.ricoh.be/nl/business-services/alle-diensten/index.html en https://www.ricoh.be/nl/producten/index.html
  • Het bepalen van een strategie, het identificeren van opportuniteiten en deze verder ontwikkelen.
  • Het samenbrengen van alle interne resources (pre-sales consultants, specialisten overheidsopdrachten, juristen, marketeers…) die nodig zijn om uw project en aanbod te finaliseren en om het contract te winnen.


De Sleutels tot succes

  • Sterk relationele benadering & lange termijn visie
  • Directe contacten op alle niveaus kunnen leggen (van operationeel tot C-level)
  • Kennis van de openbare sector, ervaring met Belgische en Europese overheidsopdrachten en met netwerken binnen de administraties.
  • Strategisch vermogen om binnen complexe en snel ontwikkelende omgevingen te kunnen werken.
  • Optreden als SPOC
  • Account plannen kunnen opstellen
  • Passie voor nieuwe technologieën
  • Nauwkeurigheid in het up-to-date houden van de reporting tool
  • Regelmatige deelname aan netwerk events


Profiel

  • 5 jaar commerciële ervaring bij voorkeur in de openbare sector
  • Tweetalig NL, EN
  • Affiniteit met IT sector
  • Ervaring met Project Management
  • Grondig kennis van Powerpoint, Excel en Word
  • Communicatie & Presentatie vaardigheden
  • Analytische vaardigheden
  • Overtuigingskracht - impact hebben
  • Teamspirit – binnen een groep kunnen werken
  • Ownership
  • Dynamisch
  • Aanpassingsvermogen
  • Organisatievermogen
  • Doorzettingsvermogen

 

Aanbod

Contract van onbepaalde duur.

Een attractief pakket, inclusief vast salaris, commissies, bonussen en extralegale voordelen:

  • een bedrijfswagen met tankkaart
  • laptop
  • smartphone
  • internetvergoeding
  • electronische maaltijdcheques
  • groepsverzekering
  • hospitalisatieverzekering
  • verzekering privé ongevallen
  • PC 200 voordelen (eco-cheques, vakantiegeld, 13de maand)
  • ruim opleidingsaanbod


De mogelijkheid om te evolueren bij een innoverend bedrijf en dynamische marktleider.