Support Engineer - Anankei
Gent
Je biedt first line support aan onze klanten met betrekking tot onze ruime waaier van tools waarmee de klant werkt, e-business applicaties, mobile apps, …
Je bent het eerste aanspreekpunt van onze klanten en zorgt ervoor dat elke klant een kwaliteitsservice krijgt.
Je concrete taken:
- Beantwoorden van binnenkomende oproepen van klanten betreffende technische en inhoudelijke vragen
- Logging van alle calls en interventies
- Uitvoeren van een ver doorgedreven probleemanalyse
- Begeleiden van nieuwe klanten bij het configureren en opstarten van de applicaties
- Knowledge Sharing : je deelt je kennis met je collega’s via documentatie
Vereisten
Onze klant zoekt een leergierige, vlotte collega die houdt van het uitpluizen en oplossen van technische / functionele problemen of vragen en die voldoening vindt in het leveren van kwaliteitsservice.
Andere vereisten:
- Graduaatdiploma Informatica, Multimedia of Communicatie
- Ervaring in Helpdesk / Service Desk is een extra troef
- Klantgerichte en geduldige houding, goede problem solver
- Je bent uiterst klantvriendelijk, communicatief en stressbestendig.
- Je bent tweetalig en kan ook uw mannetje (vrouwtje) staan in het Engels
- Uiteraard hecht je belang aan procedures en werk je even goed in teamverband als zelfstandig.